søndag 20. desember 2009

4 søndag i advent & hvert øyenlikk ringe julen inn :)







Nå tenner vi det første lys,


alene må det stå.


Vi venter på det lille barn,


som i en krybbe lå.




Nå tenner vi det andre lys,


da kan vi bedre se.


Vi venter på vår Gud, vår far;


vil gi sin sønn hit ned.




Nå tenner vi det tredje lys,


det er et hellig tall.


Vi venter på at kongen vår


skal fødes i en stall




Nå tenner vi det fjerde lys,


og natten blir til dag.


Vi venter på en frelsermann


for alle folkeslag.



Begynner dere og bli klare til jul?? Her begynner vi så smått og komme i mål, tenkte og handle de siste gavene i dag. Men ser skummelt ut. Jentungen er ikke helt i form så vi får se det ann Spyr og har diare... Så tviler på at jeg drar henne med meg ut. Får se det litt ann!!!

Har nå bare 2 gaver igjen.... *heldigvis* :)

Så skal eg finne kofferten i kveld så skal eg begynne og pakke så smått til vi reiser på onsdag :) *gleder seg*

Gavene så er i hus er nedpakket og står klare til vi skal dra, har enda 2 gaver så ligger her så eg ikke har fått pakket inn enda....

Julekortene kom på fredag *jippi*, hadde ikke venta meg de før på mandag eller tirsdag så ble litt overasket når eg gikk i postkassen, var ikke mangen dagene siden jeg hadde bestilt de! Tenkte nå i juletiden tar det vel litt lenger tid enn normalt!

Har bestilt verdens fineste pledd til Amanda <3> www.pledd.net det var nå litt dyrt, men det er jammen meg verdt det. Det er jo et ganske personlig teppe så det var verdt det. Så var det 50 % på det i tilegg... før nesten 1000 nå til 498 mener eg det var!

Nå er det kun 4 dager igjen til julen ringer inn ;) og da vil det altså si at det er 3 dager til vi setter oss på toget med nesen rettet mot vestlandet :) Og deilig pinnekjøtt (så pappa har saltet selv, og naboen har røkt det)... NAM NAM :) Verdens beste pinnekjøtt <3>

Skal med rett møte Anne Marte og hennes nydelige 2 små troll :) Minste mann har eg ikke møtt enda, og han vil jeg gjerne møte, men vi får se hva hun sier siden jentungen spyr og driter, hun får selv avgjøre da om hun vil ta sjangsen på og få 2 unger med oppkast og diare!


Får skrive med senere, nå skal jeg bruke tid på min syke lille datter!!!!

God bedring jenta mi <3>

Kjempe glad i deg vennen..... Mamma`s lille skatt <3>

-klem-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar