fredag 11. desember 2009

Endelig helg :)

MEN.....
Hege skal nå jobbe i helga, men ikke som hjemmehjelp så det blir litt andre omstendigheter og nå skal eg nå jobbe med koselige folk på en koselig sykehjem :) Så det blir bare kos :) skal jobbe sein i morra og tidlig søndag *liker ikke tidligvakter* hihi :p -kem gjer da?-

Hvordan har dagen din vært da? Her har det gått i jobb, var ferdig 1,5 time før eg skulle så det var litt godt det på en fredag :) Var nå opp på kontoret en tur etter jobb.... Ene sjefen var der med babyen på 3 mnd :) Satt og dulla med han ihvertfall i 40 min, satt og gav han mat og prata med han :) og han smilte sååååå pent til meg :) "tante Hege" :p

Håper virkelig Chand vinner x-faktor, han er den beste av de 3 så står igjen på den scenen der :) Skål for indertrønderen vår :p

Snart jul :o) bare 13 dager igjen nå :) før pinnekjøttet kommer på bordet med deilig nepestappe og pote! :) så moltekrem :) Blir kos å feire jul i nye huset te mamma & pappa :) Der skal som sagt jeg, Amanda, brodern, Anne Hege, Tordis & besto skal være med oss og :) Koseligt :)
Før julemiddagen skal inntas blir det en tur på grava til besten, det er tradisjon det og gå ned på graven og tenne lys og legge ned krans på graven til min kjære bestefar. Hvil i fred min kjære besten Håkon Bjarne <3 <3

Skal gå å kjøpe vogn til jentungen på torsdag :) *dukkevogn* er tilbud :) Så håper jeg får tak i en :) det er vel sånn der første mann til mølla ting tenker eg! og den SKAL eg ha i hus :)

Ha en fin kveld & helg folkens :)

-klem-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar