lørdag 5. desember 2009

Hei og velkommen til min lille verden :)

Tenkte og opprette meg enda en blogg.... De andre er ikke i bruk noe mer så.
Jeg er da en jente/dame på 24 år (25 på mandag) :) Litt nedtur, kommer jo i rekken HALVEIS til 50 :p men det skal vi nå alle en dag så!
Er mamma til verdens nydeligste jente som i skrivende stund ligger å sover sine søteste drømmer :) Hun er hvert øyeblikk 22 mnd gammel, snart 2 :) Mamma`s øyesten :)
Å nei kommer ikke til å legge ut noen bilder så hele verden kan se henne, har verken lagt ut bilder på facebook eller på Nettby eller noe... Hun skal fredes for den slags! Hun skal få bestemme selv når hu er stor nok om hu vil ha bilde av seg her ute eller ikke!!!
Jobber som hjemmehjelp i ukene, og tar litt ekstra vakter på et sykehjem. Trives med og jobbe med mennesker, planen er og utdanne meg som hjelpepleier om tid og stunder! Den tid, den sorg :p

Håper du har lyst å lese bloggen min, her kommer det til og komme litt av hvert etter hvert :)
Ha en strålende lørdagskveld.

Klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar