tirsdag 8. desember 2009

8. Desember

Hva er galt her? Eller, det står den 07.Desember her når det lissom er den 08.Desember... Jaja.... Sånn er det nå.... Ikke verdens undergang :p

Nå er det hotell cæsar, å jeg elsker den serien der :) Kunne ikke vært foruten den en dag gitt... Er helt bergtatt av den serien :p Får jeg ikke se hotell cæsar er det nesten litt "krise".... Det er litt spennende for og si det sånn..
Lurer på når Runa & Goggen møtes igjen. De er jo lissom på samme sted hele tiden, men treffes lissom ikke. Å det er så innmari irriterende!!!!! De møtes nok igjen en vakker dag, der møttes de jo på Ica :) Love is in the air..... :p Det er jo så romlemantisk å se på de 2 turtelduene der :p

Nydusjet, vasker klær, ordnet på kjøkkenet, støvsugd kåken i dag og :) *flink jente etter en kom hjem fra jobb*

Jentungen er ikke helt i 100, stakkars jenta te mamma.. Håper hun kommer seg snart altså, ikke noe koseligt med sykt barn.

Gleder seg til å legge seg, er en smule trøtt... *snork* vært en lang dag!!!! å i morra er det en LANG arbeidsdag..... ARG! fra 09.30 - 17.00..... :( Det er jo såååååå lenge og en slutter sååååå sent på jobb, det er så kjipt.. så skal man komme hjem også, så er nok ikke hjemme før rundt 17.30 - 18.00 da var den dagen gått lissom! SLITSOMT......
Men har en plan..... en god plan...... skal si fra om når eg har gjort det eg skal.... :)

Men nå skal eg kose meg med tvèn og slappe av resten av kvelden før det er natta :)

Ha en strålende kveld i kveld folkens :)

-klem-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar