torsdag 13. mai 2010

Long time.......

Nå begynner det og bli en stund siden eg blogga her! Kanskje på tide og blogge litt igjen :)
*selvom det ikke er så mangen så leser eller er tilhengere her :/*

I dag er det da Kristi Himmelfarts dag... Kan noen si meg hva i alle dager det er for noe??? :)
på forhond takk...

Vært på jobb i dag, og da fant Hege ut at ja vi har masse gammel melk, vi har egg, mel, sukker, vaniljesukker, bakepulver, havregryn :)
JA vi lager VAFLER :o) Og de ble jo kanon gode.... hmmm og de er jo best når de kommer rett ut fra vafel hjernet og har brunost og bringebærsyltetøy på... når osten smelter litt på tunga.... hmmm.. NAM NAM.... det var jammen meg godt... og tror mine søte pasienter syns det var godt og :)
Husmora prøvde seg på vafler... :p

I ettermiddag har jeg, Amanda og Jamila kosa oss ute i sandkassa i gården :) Amanda har "baka" mangen kaker til a mor :)
-men smakte de vel og merke IKKE- hehe

Hvordan går det med dere?? Har dere noe spennende og fortelle???

Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar