tirsdag 18. mai 2010

Vel overstått 17.Mai :)

Må jammen meg si at det var godt når 17 Mai var over i går..
Unga sovna mellom 22.00 - 22.30 ein gong i går kveld, og jeg var KJEMPE sliten! Snart legge meg no gitt :)

Men var en meget velykka dag :) Vi var heldige med været, maten, alt :)
Tivoli var vi på og :) Unga storkosa seg.
kom hjem med noen luftballonger, og gevinster de hadde vunnet på tivoliet..

Hadde folk på grilling her i går, ble til vi laga maten inne (såg grått ut, men det letta jo seff).
og jeg hadde laga kjempe god bløtkake :) *nam nam* eg e flink :p

Vi som var her da:

- Meg, Hans Christian, Jamila & Amanda
- Heidi, Pepperkakemannen Jasir (eller koss du skriver det), Maham
- Solfrid & Miriam
- Mamma`n til Hans Christian, Sahra (unga sin kusine)
- Berit & Eline (trur eg hu hette)

Hadde grillspyd av biff, pølser, kylling.
og lamme kotteletter, hjemmelaga potetsalat (verdens beste), salat, ajolie (hjemmelaga), husker ikke alt i farta var en hel masse :)

Og når folk skulle til å gå hjem oppdaga vi noe oppi lufta... :)
Prøvde å legge inn bilde, men her mangler jo den bilde knappen.... hmmmmmm.... merkeligt.... :/
se om eg har trykka på noe kanskje :)

Håper dere alle hadde en super dag =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar