fredag 18. juni 2010

Hmmmm....åååå....

Ka i alle dager skal eg gjøre nå???
Alle 3 bøkene mine er utlest...
Pleier jo å sitte og ta meg en røyk og lese eg da, siste utleste var Karoline. og det slutter jo like spennende hver gang, den ble jeg ferdig med i dag. og kommer ikke ny bok før den 19.JULI. er LENGE til det :p men kan i det minste glede meg til den kommer i butikken da :)
Solfrid Bernsdatter har eg planer om og kjøpe i morra... :) *ja det er planen så får vi se*
Gabriels hus kommer ut den 28.Juni så 10 dager til :) gleder seg til og fortsette på den serien, den er såååå spennende :) Farlig spennende.
Alle disse 3 seriene er farlig spennende. Leser og leser og leser, ikke rart eg går fort tom for lesestoff.
Før i "gamledager" likte eg egentlig ikke å lese noe særlig, men nå... jeg ELSKER det... :) Håper jeg klarer og videreføre den lesegleden til Amanda :) Vi får bare være flinke til og lese så kommer hu nok til og synes det er kjekt etter kvert :)



Fanken blir dyrt i lengden med disse bøkene, hehe... tenker ikke over det når man handler.. MEN om man skulle ha rekna sammen i løpe av 1 år på hva man bruker i løpe av 1 år.. ja det hadde blitt noen lapper vil eg tru! men I don`t care, i love to read :) Heheh

Ja da var helga endelig kommet igjen -syns det nettopp var helg eg-
Skal jobbe natt til søndag da, så blir litt ekstra cash :) Skal jobbe sammen med søte snille Marit :) Så natta går nok kjempe bra :) Hu er bare såååå koselig å jobbe sammen med den dama der!

Husker du filmen der han mannen var fanga på 1 øde øy i noen år før han ble redda...Fanken ka hette den filmen da??? ååååå nå satt det helt stille her... Jaja samme det!
Men se her du. 2 idioter på en øde øy i 5 år...



Goooo helg alle sammen :) Kose dere masse..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar